logo Sierpc online

Newsy | Ogłoszenia | Forum Dyskusyjne | Księga pozdrowień | Hyde Park Zaloguj się | Rejestracja

Co proponujemy:
O mieście
Historia
Kultura
Zabytki
Informator
Sport
Sierpeckie linki
Galeria zdjęć
Dodaj do galerii
Archiwum
Strona główna




Galeria
Wyświetlone: 181 - 198 z 619   |   Dodaj zdjęcie do tej galerii   |   Inne galerie i fotoreportaże

Kategoria:

Stacja Sierpc. Przejazd dymiącego ST44 ze składem cystern po torze przed budynkiem dworca, czerwiec 2016 r.
Stacja Sierpc. Przejazd dymiącego ST44 ze składem cystern po torze przed budynkiem dworca, czerwiec 2016 r.

Widok z mostu w Mieszczku na nadjeżdżający pociąg towarowy z Torunia, czerwiec 2016 r.
Widok z mostu w Mieszczku na nadjeżdżający pociąg towarowy z Torunia, czerwiec 2016 r.

Stacja Sierpc. Mijanka składów towarowych, zdjęcie od strony ramp wyładowczych, czerwiec 2016 r.
Stacja Sierpc. Mijanka składów towarowych, zdjęcie od strony ramp wyładowczych, czerwiec 2016 r.

Stacja Sierpc. Prawdziwa gratka dla Miłośników Kolei: lokomotywa ST44 z czasów dawnej PKP. Kolor zielony, dawne oznaczanie, sygnały - "puzony" i prawdziwy silnik "Gagarina", czerwiec 2016 r.
Stacja Sierpc. Prawdziwa gratka dla Miłośników Kolei: lokomotywa ST44 z czasów dawnej PKP. Kolor zielony, dawne oznaczanie, sygnały - "puzony" i prawdziwy silnik "Gagarina", czerwiec 2016 r.

Dworzec PKP - "wizytówka" miasta, 9.06.2016 r.
Dworzec PKP - "wizytówka" miasta, 9.06.2016 r.

Skład towarowy pokonuje długie wzniesienie od Mieszczka do Podwierzbia na szlaku do Torunia. Jak widać daje sobie doskonale radę, a na "haku" 40 wagonów - cystern po 50 tys. litrów każda, czerwiec 2016 r.
Skład towarowy pokonuje długie wzniesienie od Mieszczka do Podwierzbia na szlaku do Torunia. Jak widać daje sobie doskonale radę, a na "haku" 40 wagonów - cystern po 50 tys. litrów każda, czerwiec 2016 r.

Stacja Sierpc. Skład towarowy rusza w kierunku Orlen Płock, czerwiec 2016 r.
Stacja Sierpc. Skład towarowy rusza w kierunku Orlen Płock, czerwiec 2016 r.

Stacja Sierpc. Lokomotywa tzw. luzem oczekuje wolnej drogi w kierunku Torunia. Jest to zmodernizowana polska lokomotywa manewrowa SM-42 produkcji Fablok. Obecnie firma Newag po "odmłodzeniu" maszyny przystosowała ją do różnych prac, jak manewrowe, obsługa składów pasażerskich i lekkich towarowych. Na zdjęciu lokomotywa w barwach LOTOS 6Dg-153 w trakcie postoju na naszej stacji, czerwiec 2016 r.
Stacja Sierpc. Lokomotywa tzw. luzem oczekuje wolnej drogi w kierunku Torunia. Jest to zmodernizowana polska lokomotywa manewrowa SM-42 produkcji Fablok. Obecnie firma Newag po "odmłodzeniu" maszyny przystosowała ją do różnych prac, jak manewrowe, obsługa składów pasażerskich i lekkich towarowych. Na zdjęciu lokomotywa w barwach LOTOS 6Dg-153 w trakcie postoju na naszej stacji, czerwiec 2016 r.

Lokomotywy towarowe ST-44 i ST-45 pokonują wzniesienie na wysokości Sułocina. Przejazd na trasie Sułocin-Kwaśno, czerwiec 2016 r.
Lokomotywy towarowe ST-44 i ST-45 pokonują wzniesienie na wysokości Sułocina. Przejazd na trasie Sułocin-Kwaśno, czerwiec 2016 r.

Lokomotywa produkcji ZSRR tzw. Gagarin w barwach RAIL Polska na szlaku do Torunia. Zdjęcie wykonano w okolicach Pawłowa k/Sierpca, czerwiec 2016 r.
Lokomotywa produkcji ZSRR tzw. Gagarin w barwach RAIL Polska na szlaku do Torunia. Zdjęcie wykonano w okolicach Pawłowa k/Sierpca, czerwiec 2016 r.

Stacja Sierpc. Przewoźnik RAIL nawet późnym wieczorem prowadzi składy z Orlenu Płock w kierunku Torunia, czerwiec 2016 r.
Stacja Sierpc. Przewoźnik RAIL nawet późnym wieczorem prowadzi składy z Orlenu Płock w kierunku Torunia, czerwiec 2016 r.

Stacja Sierpc. Ruszyły przewozy na szlaku do Torunia. Na zdjęciu skład towarowy-beczki oczekuje "semafora" do odjazdu, czerwiec 2016 r.
Stacja Sierpc. Ruszyły przewozy na szlaku do Torunia. Na zdjęciu skład towarowy-beczki oczekuje "semafora" do odjazdu, czerwiec 2016 r.

Stacja Sierpc. Kompleks Parowozownia zniknął z krajobrazu bezpowrotnie, ale jeden obiekt zdewastowany jeszcze trwa dzielnie. Cóż to takiego? To punkt kontrolny, gdzie maszynista meldował wjazd i wyjazd z torów stacji na obsługowe. Zjazd na naprawę, po węgiel czy postój parowozu w parowozowni. Dziś już tylko służy do ostatniego zdjęcia i wspomnień o Wielkiej Sierpeckiej Stacji, 24.04.2016 r.
Stacja Sierpc. Kompleks Parowozownia zniknął z krajobrazu bezpowrotnie, ale jeden obiekt zdewastowany jeszcze trwa dzielnie. Cóż to takiego? To punkt kontrolny, gdzie maszynista meldował wjazd i wyjazd z torów stacji na obsługowe. Zjazd na naprawę, po węgiel czy postój parowozu w parowozowni. Dziś już tylko służy do ostatniego zdjęcia i wspomnień o Wielkiej Sierpeckiej Stacji, 24.04.2016 r.

Stacja Sierpc lata siedemdziesiąte XX wieku. Foto z cyklu "Kolejarskie wspomnienia".
Stacja Sierpc lata siedemdziesiąte XX wieku. Foto z cyklu "Kolejarskie wspomnienia".

Stacja Sierpc. Na fotografii pozostawiony budynek należący do parowozowni, służył jako szatnie i łazienki dla obsługi parowozowni. Na piętrze była zlokalizowana noclegownia, miejsce wypoczynku dla załóg przyjezdnych. Jeszcze w 2015 roku (na foto) służył jako biuro maszynistów i dyspozytora szynobusów. Został rozebrany 31.03/01.04.2016 r.
Stacja Sierpc. Na fotografii pozostawiony budynek należący do parowozowni, służył jako szatnie i łazienki dla obsługi parowozowni. Na piętrze była zlokalizowana noclegownia, miejsce wypoczynku dla załóg przyjezdnych. Jeszcze w 2015 roku (na foto) służył jako biuro maszynistów i dyspozytora szynobusów. Został rozebrany 31.03/01.04.2016 r.

Stacja Sierpc, lata 70. XX w. Lokomotywa serii Ty2 ze składem towarowym wjeżdża z kierunku Torunia lub Brodnicy. Skład skierowany został na tory postojowe (już nieistniejące) przy ul. Staszica, aż trudno uwierzyć, że ta polna droga to dziś piękna ulica. Zdjecie z internetu.
Stacja Sierpc, lata 70. XX w. Lokomotywa serii Ty2 ze składem towarowym wjeżdża z kierunku Torunia lub Brodnicy. Skład skierowany został na tory postojowe (już nieistniejące) przy ul. Staszica, aż trudno uwierzyć, że ta polna droga to dziś piękna ulica. Zdjecie z internetu.

Koziołek w "epoce pary". Stacja mijankowa na szlaku Sierpc-Toruń. Posiadała kasę biletową, poczekalnię, rampę wyładowczą, tory mijankowe w peronach i tor dodatkowy dla składów towarowych oczekujących wolnego szlaku. Dziś już dawna świetność zgasła, budynek stacji zamieniono na dom mieszkalny, zostawiono tylko jeden tor i tak stacja stała się przystankiem. Obecnie szlak obsługiwany jest przez nowoczesny tabor przewoźnika Arriva, marzec 2016 r.
Koziołek w "epoce pary". Stacja mijankowa na szlaku Sierpc-Toruń. Posiadała kasę biletową, poczekalnię, rampę wyładowczą, tory mijankowe w peronach i tor dodatkowy dla składów towarowych oczekujących wolnego szlaku. Dziś już dawna świetność zgasła, budynek stacji zamieniono na dom mieszkalny, zostawiono tylko jeden tor i tak stacja stała się przystankiem. Obecnie szlak obsługiwany jest przez nowoczesny tabor przewoźnika Arriva, marzec 2016 r.

Stacja Sierpc. To nie prima aprilis tylko koniec rzeczywistości wielkiej kolei w Sierpcu. Ostatni budynek po ogromnej parowozowni zamieniono w gruz... została tylko legenda, 1.04.2016 r.
Stacja Sierpc. To nie prima aprilis tylko koniec rzeczywistości wielkiej kolei w Sierpcu. Ostatni budynek po ogromnej parowozowni zamieniono w gruz... została tylko legenda, 1.04.2016 r.


<< 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 >>

Zauważyłeś błąd na stronie?

[x]
O nas | Napisz do nas ^^ do góry


Wszelkie materiały, artykuły, pliki, rysunki, zdjęcia (za wyjątkiem udostępnianych na zasadach licencji Creative Commons)
dostępne na stronach Sierpc online nie mogą być publikowane i redystrybuowane bez zgody Autora.