logo Sierpc online

Newsy | Ogłoszenia | Forum Dyskusyjne | Księga pozdrowień | Hyde Park Zaloguj się | Rejestracja

Co proponujemy:
O mieście
Historia
Kultura
Zabytki
Informator
Sport
Sierpeckie linki
Galeria zdjęć
Dodaj do galerii
Archiwum
Strona główna




Galeria
Wyświetlone: 415 - 432 z 653   |   Dodaj zdjęcie do tej galerii   |   Inne galerie i fotoreportaże

Kategoria:

Kolej w zachodzącym słońcu. Sierpc i okolice, sierpień 2011 r.
Kolej w zachodzącym słońcu. Sierpc i okolice, sierpień 2011 r.

Lokomotywa manewrowa produkcji polskiej SM-31 to bardzo rzadki widok na sierpeckich torach, sierpień 2011 r.
Lokomotywa manewrowa produkcji polskiej SM-31 to bardzo rzadki widok na sierpeckich torach, sierpień 2011 r.

Przejazd kolejowy na ulicy Piastowskiej, sierpień 2011 r.
Przejazd kolejowy na ulicy Piastowskiej, sierpień 2011 r.

Semafory wjazdowe. Jadąc z Nasielska to prawy, a jadąc z Kutna to lewy. Z kierunku zrobionego zdjęcia te semafory nie obowiązują, 3.08.2011 r.
Semafory wjazdowe. Jadąc z Nasielska to prawy, a jadąc z Kutna to lewy. Z kierunku zrobionego zdjęcia te semafory nie obowiązują, 3.08.2011 r.

Kolejowe przewozy, 2011 r.
Kolejowe przewozy, 2011 r.

Stacja Sierpc. Szynobusy mijają semafory wjazdowe z kierunku Kutna i Nasielska, 2011 r.
Stacja Sierpc. Szynobusy mijają semafory wjazdowe z kierunku Kutna i Nasielska, 2011 r.

"Trójkąt". Parowozownia w Sierpcu nie posiadała obrotnicy dla lokomotyw, tylko inne bardzo pomysłowe rozwiązanie -  tzw. trójkąt. Parowóz wjeżdżając np. z prawej strony do końca toru i po przełożeniu zwrotnicy cofał w lewą stronę. To spowodowało, że na głównym torze był odwrócony o 180 stopni. Trójkąt był obsługiwany przez załogi korzystajacych lokomotyw. Działający jeszcze trójkąt można zobaczyć tylko w Sierpcu. W oddali budynek nieczynnej już parowozowni.(24.07.2011 r.)
"Trójkąt". Parowozownia w Sierpcu nie posiadała obrotnicy dla lokomotyw, tylko inne bardzo pomysłowe rozwiązanie - tzw. trójkąt. Parowóz wjeżdżając np. z prawej strony do końca toru i po przełożeniu zwrotnicy cofał w lewą stronę. To spowodowało, że na głównym torze był odwrócony o 180 stopni. Trójkąt był obsługiwany przez załogi korzystajacych lokomotyw. Działający jeszcze trójkąt można zobaczyć tylko w Sierpcu. W oddali budynek nieczynnej już parowozowni.(24.07.2011 r.)

Stacja Sierpc. Semafor podany do odjazdu w kierunku Płocka. Jak widać maszynista nie pożałował mocy, 17.07.2011 r.
Stacja Sierpc. Semafor podany do odjazdu w kierunku Płocka. Jak widać maszynista nie pożałował mocy, 17.07.2011 r.

Jedne z najmocniejszych lokomotyw tzw. "Gagarin" i "Tamara" z KolTrans Orlen ciągną długi skład cystern w kierunku Torunia, 22.06.2011 r.
Jedne z najmocniejszych lokomotyw tzw. "Gagarin" i "Tamara" z KolTrans Orlen ciągną długi skład cystern w kierunku Torunia, 22.06.2011 r.

Dymiący "Gagarin" ze składem cystern opuszcza stację Sierpc. Na pierwszym planie przejazd na ul. Piastowskiej, czerwiec 2011 r.
Dymiący "Gagarin" ze składem cystern opuszcza stację Sierpc. Na pierwszym planie przejazd na ul. Piastowskiej, czerwiec 2011 r.

Mijanka na stacji w Sierpcu. Pociąg towarowy z Orlen Płock udaje się tranzytem w stronę Torunia, drugi oczekuje za wolnym torem do Płocka, 22.06.2011 r.
Mijanka na stacji w Sierpcu. Pociąg towarowy z Orlen Płock udaje się tranzytem w stronę Torunia, drugi oczekuje za wolnym torem do Płocka, 22.06.2011 r.

Stacja Sierpc. Maszynista z KolTrans pozdrawia "małego" przewoźnika. Ciężko ciągnąć, ale i ciężko pchać, 16.06.2011 r.
Stacja Sierpc. Maszynista z KolTrans pozdrawia "małego" przewoźnika. Ciężko ciągnąć, ale i ciężko pchać, 16.06.2011 r.

Kolejowe przewozy 2011 r.
Kolejowe przewozy 2011 r.

Kolejowe przewozy 2011 r.
Kolejowe przewozy 2011 r.

Kolejowe przewozy 2011 r.
Kolejowe przewozy 2011 r.

Bardzo efektowna mijanka pociągów towarowych na stacji w Sierpcu, 18.05.2011 r.
Bardzo efektowna mijanka pociągów towarowych na stacji w Sierpcu, 18.05.2011 r.

Most kolejowy na Skrwie w Bojanowie. Linia kolejowa łączy Sierpc z kierunkiem północnym i jak widać na fotografii most konstrukcyjnie jest przygotowany do lini dwutorowej. Czy były jakieś nie wykonane plany odnośnie rozwoju regionu Sierpca?, maj 2011 r.
Most kolejowy na Skrwie w Bojanowie. Linia kolejowa łączy Sierpc z kierunkiem północnym i jak widać na fotografii most konstrukcyjnie jest przygotowany do lini dwutorowej. Czy były jakieś nie wykonane plany odnośnie rozwoju regionu Sierpca?, maj 2011 r.

Skład towarowy zwalnia przed wjazdem na most na rzece Skrwie w Mieszczku, kwiecień 2011 r.
Skład towarowy zwalnia przed wjazdem na most na rzece Skrwie w Mieszczku, kwiecień 2011 r.


<< 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 >>

Zauważyłeś błąd na stronie?

[x]
O nas | Napisz do nas ^^ do góry


Wszelkie materiały, artykuły, pliki, rysunki, zdjęcia (za wyjątkiem udostępnianych na zasadach licencji Creative Commons)
dostępne na stronach Sierpc online nie mogą być publikowane i redystrybuowane bez zgody Autora.