logo Sierpc online

Newsy | Ogłoszenia | Forum Dyskusyjne | Księga pozdrowień | Hyde Park Zaloguj się | Rejestracja

Co proponujemy:
O mieście
Historia
Kultura
Zabytki
Informator
Sport
Sierpeckie linki
Galeria zdjęć
Dodaj do galerii
Archiwum
Strona główna




Galeria
Wyświetlone: 199 - 216 z 619   |   Dodaj zdjęcie do tej galerii   |   Inne galerie i fotoreportaże

Kategoria:

"SIERPC" w nowych barwach, 31.03.2016 r.
"SIERPC" w nowych barwach, 31.03.2016 r.

Stacja Sierpc lata 70. XX w. Widok od strony zachodniej, czyli od strony wjazdu z Torunia i Brodnicy. Na fotografii parowóz serii Tr203 jedynak na naszej stacji produkcji amerykańskiej przeznaczony do prac manewrowych. Jak widać załoga wykonuje tzw. przetoki składów towarowych. Po lewej stronie nowy budynek należący do parowozowni - to noclegownia. Po prawej stronie polna droga - to tak wyglądała ul. Staszica.
Stacja Sierpc lata 70. XX w. Widok od strony zachodniej, czyli od strony wjazdu z Torunia i Brodnicy. Na fotografii parowóz serii Tr203 jedynak na naszej stacji produkcji amerykańskiej przeznaczony do prac manewrowych. Jak widać załoga wykonuje tzw. przetoki składów towarowych. Po lewej stronie nowy budynek należący do parowozowni - to noclegownia. Po prawej stronie polna droga - to tak wyglądała ul. Staszica.

Dwa nieczynne dworce PKP sierpecki i gostyniński, niby podobne ale jaka różnica, 2016 r.
Dwa nieczynne dworce PKP sierpecki i gostyniński, niby podobne ale jaka różnica, 2016 r.

Stacja Sierpc. Na zdjęciu pociąg towarowy z cysternami odbywa postój przed semaforem w kierunku Płocka. Bardzo to rzadki widok, ale przypomina, że Sierpc był wielkim węzłem kolejowym, luty 2016 r.
Stacja Sierpc. Na zdjęciu pociąg towarowy z cysternami odbywa postój przed semaforem w kierunku Płocka. Bardzo to rzadki widok, ale przypomina, że Sierpc był wielkim węzłem kolejowym, luty 2016 r.

Zwrotnica nr 13, w tle 12, styczeń 2016 r.
Zwrotnica nr 13, w tle 12, styczeń 2016 r.

Zimowy dworzec PKP, styczeń 2016 r.
Zimowy dworzec PKP, styczeń 2016 r.

Zimowy dworzec PKP, styczeń 2016 r.
Zimowy dworzec PKP, styczeń 2016 r.

Zimowy dworzec PKP, styczeń 2016 r.
Zimowy dworzec PKP, styczeń 2016 r.

ST44-1228 PKP Cargo z składem węgla rel Braniewo - Szczutowo odpoczywa w śnieżne popołudnie na Sierpeckiej stacji,8.01.2016 r.
ST44-1228 PKP Cargo z składem węgla rel Braniewo - Szczutowo odpoczywa w śnieżne popołudnie na Sierpeckiej stacji,8.01.2016 r.

PESA SA135-015 Kolei Mazowieckich mija semafory wjazdowe do stacji Sierpc z kursem KM 55601 R91 rel Raciąż-Sierpc, styczeń 2016 r.
PESA SA135-015 Kolei Mazowieckich mija semafory wjazdowe do stacji Sierpc z kursem KM 55601 R91 rel Raciąż-Sierpc, styczeń 2016 r.

SU45-089 oblatuje skład pociągu specjalnego Spichlerz na stacji Sierpc. Po kilku latach przerwy przedstawicielka tej zasłużonej dla sierpeckiego węzła kolejowego serii lokomotyw pojawiła się na naszej stacji. Lokomotywy serii SP/SU45 prowadzały większość pociągów pasażerskich na sierpeckich liniach kolejowych w latach 1988-2007, 17 października 2015 r.
SU45-089 oblatuje skład pociągu specjalnego Spichlerz na stacji Sierpc. Po kilku latach przerwy przedstawicielka tej zasłużonej dla sierpeckiego węzła kolejowego serii lokomotyw pojawiła się na naszej stacji. Lokomotywy serii SP/SU45 prowadzały większość pociągów pasażerskich na sierpeckich liniach kolejowych w latach 1988-2007, 17 października 2015 r.

Lokomotywa spalinowa SU45-089 z pociągiem specjalnym Spichlerz relacji Toruń Miasto - Toruń Miasto p. Lipno, Sierpc, Grudziądz i Chełmżę zorganizowanym przez Instytut Rozwoju i Promocji Kolei z siedzibą w Poznaniu w ramach Markowego Produktu Turystycznego TurKol.pl wjechała na stację Sierpc. Pociąg cieszył się dużym zainteresowaniem pasjonatów kolei i po raz pierwszy w historii TurKol zawitał do Sierpca, 17 października 2015 r.
Lokomotywa spalinowa SU45-089 z pociągiem specjalnym Spichlerz relacji Toruń Miasto - Toruń Miasto p. Lipno, Sierpc, Grudziądz i Chełmżę zorganizowanym przez Instytut Rozwoju i Promocji Kolei z siedzibą w Poznaniu w ramach Markowego Produktu Turystycznego TurKol.pl wjechała na stację Sierpc. Pociąg cieszył się dużym zainteresowaniem pasjonatów kolei i po raz pierwszy w historii TurKol zawitał do Sierpca, 17 października 2015 r.

Na zdjęciach parowozy typu Pt47 i Pm36, które ciągnęły pociągi dalekobieżne zatrzymujące się na stacji w Sierpcu. Zdjęcia z internetu dla nowych miłośników tematu "PKP".
Na zdjęciach parowozy typu Pt47 i Pm36, które ciągnęły pociągi dalekobieżne zatrzymujące się na stacji w Sierpcu. Zdjęcia z internetu dla nowych miłośników tematu "PKP".

Pociąg towarowy z Brodnicy mija nastawnię wykonawczą zachodnią. Fotografowanie pociągu na torze z tego kierunku to naprawdę rzadkość na naszej stacji, październik 2015 r.
Pociąg towarowy z Brodnicy mija nastawnię wykonawczą zachodnią. Fotografowanie pociągu na torze z tego kierunku to naprawdę rzadkość na naszej stacji, październik 2015 r.

Pociąg turystyczny "Spichlerz" powracający z Sierpca w kierunku Brodnicy. Na zdjęciu wymarzony photoshop dla Miłośników Kolei - pociąg na wiadukcie nad drogą krajową nr 10 w okolicy Mieszczka. Wielka szkoda, że pogoda nie dopisała w tych godzinach, 17.10.2015 r.
Pociąg turystyczny "Spichlerz" powracający z Sierpca w kierunku Brodnicy. Na zdjęciu wymarzony photoshop dla Miłośników Kolei - pociąg na wiadukcie nad drogą krajową nr 10 w okolicy Mieszczka. Wielka szkoda, że pogoda nie dopisała w tych godzinach, 17.10.2015 r.

Na kilkanaście minut postoju pociągu turystycznego "Spichlerz" stacja Sierpc cofnęła się w czasie o kilka dziesiątek lat, kiedy to takie składy relacji Gdynia-Łódź, Warszawa-Kołobrzeg zatrzymywały się na naszych torach. Dawniej prowadziły takie pociągi najmocniejsze nasze parowozy jak Pt-47 lub Pm-36, a skład wagonów nie mieścił się w peronach. Na zdjęciu manewrująca lokomotywa SU-45, która przepięta została w stronę Brodnicy, 17.10.2015 r.
Na kilkanaście minut postoju pociągu turystycznego "Spichlerz" stacja Sierpc cofnęła się w czasie o kilka dziesiątek lat, kiedy to takie składy relacji Gdynia-Łódź, Warszawa-Kołobrzeg zatrzymywały się na naszych torach. Dawniej prowadziły takie pociągi najmocniejsze nasze parowozy jak Pt-47 lub Pm-36, a skład wagonów nie mieścił się w peronach. Na zdjęciu manewrująca lokomotywa SU-45, która przepięta została w stronę Brodnicy, 17.10.2015 r.

Na stacji w Sierpcu ostatnio "dużo" się dzieje i nagle na wszystkich peronach ukazały się pięknie pomalowane nie wiadomo komu i czemu służące bariery. Pasażerowie nie uciekną, ale z tej stali można było zbudować zadaszenie przy nieczynnym budynku dworca, 1.10.2015 r.
Na stacji w Sierpcu ostatnio "dużo" się dzieje i nagle na wszystkich peronach ukazały się pięknie pomalowane nie wiadomo komu i czemu służące bariery. Pasażerowie nie uciekną, ale z tej stali można było zbudować zadaszenie przy nieczynnym budynku dworca, 1.10.2015 r.

Sierpecka bocznica PKP. Na zdjęciu chemikaliowce stojące od miesięcy. Na naszej stacji takie wagony nigdy nie były rozładowywane. Sierpc nie jest wyjątkiem  - w Tczewie i Malborku jest ich więcej, ot niepotrzebne zabawki, wrzesień 2015 r.
Sierpecka bocznica PKP. Na zdjęciu chemikaliowce stojące od miesięcy. Na naszej stacji takie wagony nigdy nie były rozładowywane. Sierpc nie jest wyjątkiem - w Tczewie i Malborku jest ich więcej, ot niepotrzebne zabawki, wrzesień 2015 r.


<< 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 >>

Zauważyłeś błąd na stronie?

[x]
O nas | Napisz do nas ^^ do góry


Wszelkie materiały, artykuły, pliki, rysunki, zdjęcia (za wyjątkiem udostępnianych na zasadach licencji Creative Commons)
dostępne na stronach Sierpc online nie mogą być publikowane i redystrybuowane bez zgody Autora.